Rześkim porankiem -6°C na niebie nie ma chemtrails, ale jest jeden kondensacyjny…

Przelot aktualnie jednego samolotu, nie mogłem zamieścić filmiku bo WordPress w tej opcji z jakiej korzystam, pisze – proszę zamieścić w innym formacie. Dlatego zrzut trzech klatek, proszę wybaczyć jakość nagrania.

  1. Pierwsza klatka w prawym górnym narożniku zasuwa ten jeden i tylko smuga kondensacyjna niknąca po około 200 m za nim.

2

2. Druga klatka trochę wyraźniej.

3

3. Trzecia klatka obróciłem aparat w pionowe ustawienie, ale nie złapałem ostrości widać jednak, że smuga kondensacyjna ciepłych gazów wylotowych za samolotem w mroźnym powietrzu szybko się rozmywa.

1

Piękny poranek trochę wcześniej przed nagraniem trzech klatek z filmu, mroźno minus 6 stopni Celsjusza, bezwietrznie i bezchmurnie. Tylko ten jeden i.iota chwilę później co się wyrwał i lata, przerywając mi kontemplację przyrody. Ale proszę sobie obejrzeć w skupieniu to co zatrzymałem w kadrach i się nie krępować,

  1. Południe czyściuteńko.

p1200745

2. Zachodzący ‚kolega’.

p1200744

3. Na tym zdjęciu poniżej lepiej widoczna ‚lampa’, siatki musiałem założyć bo te jelenie jak z tego filmiku [o domku w Beskidach] zabierały się co roku w sierpniu za moje czerwone buraczki i z czego potem zrobiłbym sok z miodem na nadciśnienie. Ale poradziłem sobie zalewając ziele świeżej nawłoci [rośnie po lewej i po prawej przy ogrodzeniu] wytrawnym czerwonym winem – stosować pół kieliszka rankiem, tylko nie pół lampki. Czosnek w narożniku ogrodzenia tuż pod powierzchnią ziemi – zmroziło to teraz za godzinkę, albo dwie okryję go dzisiaj ‚pierzynką’ ze słomy.

p1200746

4. Musiałem trochę ‚zadymy’ wprowadzić w te klimaty paląc w dwóch kominkach, Gore może latać raz w tygodniu samolotem na konferencje klimatyczne w sprawie ocipienia, jak tylko próbuję dogonić jego dokonania w ‚zatruwaniu’ środowiska. Jak naturalne pożary buszu, sawann czy ostatnio u durnowatych z Izraela proszę wybaczyć określenie – nie naturalne zalesienia, które spowodowały w większej mierze taką sytuację. Nie komentuję zrobili to inni, mądrzejsi…

p1200747

5. Cyściutko, cyściuteńko Panie Boże.

p1200750

Dla podniesienia ‚dramatyzmu’ zamieszczonego wpisu zamieszczam nagranie z sieci ze znanego większości cyklu „Domek na wsi”.

re1truth2, 9:48 12-17-2016

Skomentuj

