Lot MH17 – Boeing 777 Malaysian Airlines. Poczeka do lipca na pełne wyjaśnienie.

 

  1. Prawa fizyczne nie obowiązują – odłamki z głowicy bojowej BUK robią prawie idealne okrągłe otwory w poszyciu i elementach samolotu, i nie tylko.
  2. Czujniki zbliżeniowe nie działają! Rakieta z systemu BUK-M1  jest wystrzelona ze  stanowiska w stratosferze?

Wnioski tylko własne,proszę sobie samemu wyciągnąć z zamieszczonego materiału oraz tekstów, fotografii, symulacji i grafik w podanych linkach do źródeł.

Źródło: http://stooq.com/n/?f=913513

Holandia: Raport ws. katastrofy samolotu MH17   IAR – Świat 9 Wrz 2014, 10:45
09.09.2014 (IAR) – Malezyjski samolot MH17, który rozbił się na Ukrainie, został trafiony przez „obiekty z zewnątrz, lecące z ogromną prędkością”. Nie ma dowodów na jakiekolwiek problemy techniczne Boeinga, czy celowe działanie załogi. Tak uznała Holenderska Rada ds. Bezpieczeństwa w pierwszym, wstępnym raporcie w sprawie katastrofy, do której doszło 17 lipca na wschodniej Ukrainie.Według śledczych, maszyna rozpadła się na części podczas lotu. Przed katastrofą wszystkie parametry lotu były prawidłowe. Ponadto eksperci uznali, że nie ma śladów ani dowodów, które wskazywałyby na ingerencję w zapis czarnych skrzynek. Zapis kończy się o 13.20.03.

Holenderska Rada ds. Bezpieczeństwa uznała, że konieczne są dalsze, dogłębne badania, by dokładnie ustalić przyczynę i okoliczności tragedii.

W katastrofie malezyjskiego samolotu, lecącego z Amsterdamu do Kuala Lumpur, zginęło 298 osób, głównie Holendrów. 193 dotychczas udało się zidentyfikować. Ukraina i kraje zachodnie o zestrzelenie samolotu oskarżają prorosyjskich separatystów, Moskwa tym zarzutom zaprzecza.

Holenderska Rada ds. Bezpieczeństwa przed opublikowaniem raportu zastrzegała, że jego celem jest ustalenie okoliczności i przyczyn tragedii, nie zaś przesądzanie o „winie czy odpowiedzialności” którejkolwiek ze stron.

Eksperci , którzy biorą udział w śledztwie nie byli jeszcze w stanie dotrzeć na miejsce tragedii ze względu na wciąż trwające walki w regionie. Zapowiedzieli jednak, że gdy tylko warunki na to pozwolą, przeprowadzą konieczne badania na miejscu katastrofy, by sprawdzić dotychczas zebrane informacje i przygotować raport końcowy. Ma on zostać przedstawiony do połowy lipca przyszłego roku. IAR/onderzoeksraad&wcz/kawo/dyd

 

USZKODZENIA SAMOLOTU MESSERSCHMIT BF109-7 SPOWODOWANE POCISKAMI Z DZIAŁKA PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ

Źródło: http://www.apsocal.com/forum/index.php?topic=1916.0

„…to jest Messerschmitt Bf109E-1 wybudowany w 1939 roku, a później w 1940 roku zmodernizowany do wersji 7. Brał udział w bitwie o Francję i Anglię, następnie przekazany na front rosyjski, z bazą w Petsamo, Finlandia. Jego numer to CS+AJ  „Red 6” numer fabryczny 3523 z 5/5JG. Podobno pilotowany przez leutnanta Wulf-Dietrich Widowitz’a został zestrzelony na misji, eskortując Bf110 przez działko Hurricane radzieckiego lotnictwa 4 kwietnia 1942 roku. Został zmuszony do przymusowego lądowania na zamarzniętym jeziorze w pobliżu Petsamo i uciekając z odniesionymi uszkodzeniami, był w stanie wrócić po remoncie do ponownej służby o rok później. Kompletnie zniszczony wrak został częściowo odrestaurowany w 2003 roku przez Jim Pearce, doświadczonego specjalistę renowacji samolotów wojskowych z Wielkiej Brytanii. Płatowiec jest teraz własnością rodziny Friedkin i zostanie przywrócony do pełnej sprawności w Chinach. Po bliższym przyjrzeniu się wrakowi kilka innych faktów wychodzi na jaw. Po pierwsze: to samolot wskazuje na jego przydział do Afryki Północnej, jego kadłub wygląda na resztki RLM 79 Desert Sand. Również nie jest to akt spekulacji, że samolot został zestrzelony przez Bell P-39 Aircobra widoczną kombinacja pocisków/działka lotniczego…”


Tłumaczenie z oryginału: „Bliżej widok na szkody wyrządzone przez trafienia z działka po prawej stronie u nasady skrzydła. Zauważ na kadłubie uszkodzenia od pocisków.”

USZKODZENIA NA HELIKOPTERZE SPOWODOWANE PRZEZ RAKIETĘ TYPU POWIETRZE-POWIETRZE – Z GŁOWICY PRĘTOWEJ R-73.

 

USZKODZENIA NA BOEINGU 777-2H6/ER powstały OD?? – słyszałem przed chwilą w wiadomościach radiowych – cytuję ze redaktorem radia, nie CZYTAŁEM JESZCZE DZISIEJSZEGO raportu holenderskiego – „…uszkodzenia powstały od wielu zewnętrznych obiektów????….”

BUK-M1 ELEMENTY GŁOWICY BOJOWEJ TO OKOŁO ~ 3500 REGULARNYCH ODŁAMKÓW

Głowica buk

Jak widać na tej makiecie głowicy BUK – zakładam, że trochę mogłem się pomylić w liczeniu (bo nie widzę tego z bliska I NIE ODNALAZŁEM NA RAZIE DANYCH TECHNICZNYCH) jest to co najmniej 29 rzędów elementów x 120 sztuk na obwodzie co daje wynik = 3480 odłamków po 50% kwadratowych i w kształcie XGdzie na poszyciu Boeing 777 widać chociaż 1000 przestrzelin (zakładam 30 % trafienie odłamkami)?.  Podawałem jak wyglądają odłamki głowicy bojowej we wcześniejszym wpisie na blogu https://re1truth2.wordpress.com/2014/08/13/sbu-stwierdza-7-08-2014-1539-ze-to-swistaki-zestrzelily-boeinga-777-lot-mh17-2014-07-17/ i udowadniam, że z takiej pozycji ze względu na odległość nie można zestrzelić samolotu – nie ma takiej opcji technicznej i wojskowej.

VhG8HvB

POKAZ ZESTRZELENIA PRZEZ GŁOWICĘ BUK-M1, ANIMACJA SPORZĄDZONA Z UDZIAŁEM EKSPERTA AMERYKAŃSKIEGO W STUDIO abcNEWS zaraz po katastrofie.

Rakieta dym

Ostrzał_buk_false_lewa_dół

Głowica działa na zbliżenie – uszkodzenia powinny być w większości na poszyciu – ponad 1000 wlotowych otworów po odłamkach na dolnej i przedniej części samolotu

 

USZKODZENIA NA BOEINGU 777 MH17 9M-MRD

1. Widok uszkodzeń od strony lewej drugie i trzecie okno licząc od dziobu Boeinga.

2. Uszkodzenia na poszyciu dachu kokpitu pilotów Boeinga 777-2H6ER i na następnych dwóch – powiekszenia fotografii.

.

 

3. Boczne lewa strona poszycia między [wręgami STA 278.5 (numery na zdjęciu STA 287.5 STA 298.5) i STA 309.5 rura tzw. peszel dla instalacji – widoczne otwory wlotowe – (rozrzut otworów odległość atakującego w płaszczyźnie kąt 90º)].

.

4. Przestrzeliny na osobistym schowku bagażowy biznes klasa – poniżej widok z wnętrza to jest  schowek tuż za projektorem.

Boeing777_200ER_prestige_bagaz_osob_przestrzeliny

5. Lewa strona poszycia Boeinga 777 tuż przed 21 okienkiem nad skrzydłem – widoczny otwór wylotowy.pod literą „y” w napisie Malaysian Airlines – poniżej zbliżenie uszkodzenia.

6. Wzmocnienie prawego silnika TRENT800 – jeden okrągły otwór z widocznymi wydartymi fragmentami metalu po przebiciu przez…?

7. Otwory wylotowe na spodniej części prawej strony kokpitu pilotów w sekcji 41.

BtpUXm3IMAEG30m.png

8. Schemat samolotu Boeing 777 – widok z lewej strony.

SYTUACJA Z DNIA 17 LIPCA 2014 ROKU – LOT MH17

Bsw-ihxIMAAnese

1. Widok z satelity EUMETSAT – pogoda nad miejscem katastrofy – zachmurzenie w rejonie zestrzelenia.

siaairmapmhsvtJul18e

2. Mapka z położeniem samolotów w dniu katastrofy MH17, SQ351 i AI113.

Źródło: Informacja z dnia http://theaviationist.com/2014/07/21/su-27s-escorted-mh17/

„…Iranian defense expert Babak Taghvaee believes the mistake was caused by the fact the Malaysian Boeing 777 was escorted over eastern Ukraine. Taghvaee is always very well informed and an extremely reliable source. Therefore, after he provided some details about this activity of the Ukrainian Air Force on ACIG forum thread about the war in Ukraine, we contacted him for some more insight.

Here’s what he wrote to us.

“When the Crimea crisis began, the Ukrainian Air Force air command center quickly forward deployed six Su-27s to the Kulbakino AB. Since beginning of the crisis and the Russia intervention, the 831st TAB has the important task to provide air defense as well as security of whole country. Six fully armed Flankers have always been in the sky especially when the other Ukrainian Air Force airplanes such as transporters and attackers like Fulcrums and Rooks were in the East of Ukraine,” explains Taghvaee.”

Tłumaczenie z translatora Google przetłumaczyć sobie na nasze 🙂 „[ Irański ekspert obrony Babak Taghvaee uważa błędem było spowodowane faktem, Malezyjska Boeing 777 był eskortowany na wschodniej Ukrainie. Taghvaee jest zawsze bardzo dobrze poinformowani i bardzo wiarygodne źródło. Dlatego też, po tym jak przedstawił kilka szczegółów na temat tej działalności Ukraińskiej Air Force na ACIG forum wątek o wojnie na Ukrainie, że skontaktowałem się z nim na trochę więcej wglądu.

Oto co napisał do nas.
Kiedy rozpoczął się kryzys Krym, centrum dowodzenia lotniczego Air Force ukraińska szybko naprzód rozmieszczone sześć Su-27S do Kulbakino AB. Od początku kryzysu i interwencji Rosji, 831-sze TAB ma ważne zadanie do zapewnienia obrony powietrznej, a także bezpieczeństwo całego kraju. Sześć w pełni uzbrojonych naganiacze zawsze w niebie, zwłaszcza gdy inne ukraińskie samoloty Air Force, takie jak transportery i atakujących, jak podparcia i wież były na wschodzie Ukrainy, wyjaśnia Taghvaee.]”

article-2696975-1FC20C9A00000578-819_954x603

2. Mapka z Flightradar24.com tuż po katastrofie.

Źródła: internet, agencje – Reuters, abcNews, AFP, straits, RTL News.

Zdjęcia: https://www.flickr.com/photos/jeroenakkermans/sets/ https://www.flickr.com/photos/125754897@N02/sets/72157645675927507/ https://www.flickr.com/photos/125754897@N02/sets/72157645675927507/page2/

re1truth2 2014-09-09 21:19:17

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s