„Wzmocnienie silnika TRENT 800” potwierdza zestrzelenie Boeinga 777-2H6/ER lot MH17 Malaysia Airlines pociskami z małokalibrowego działka GSh-301.

SchowekNa wstępie dementuję też kilka teorii spiskowych o podmianie samolotu/dwóch samolotach. Na zdjęciu porównawczym widać, że samolot 9M-MRD lot MH17 ma naklejone logo z niebieskich liter R na białym tle, takie same logo widać na elemencie wzmocnienia lewego silnika, które upadło w kukurydzy koło miejscowości Petropavlivka, Natomiast  Boeing 777 9M-MRO lot MH370 zaginiony w marcu ma naklejone na silnikach logo z białych liter na niebieskim tle . Dzisiejszy artykuł między innymi o dwóch samolotach http://www.nakanune.ru/articles/19323/ oraz innych zwolenników teorii spiskowych. W późniejszym terminie obalę tezy o innych silnikach widocznych na zdjęciach z miejsca katastrofy (inny samolot) – statecznikach poziomych i pionowych ogona też z innego samolotu – widać dużo osób ma bardzo złe widzenie przestrzenne. images

aktualizacja 2014-08-21 22:43 PM re1truth2 – poniżej grafiki potwierdzają, że to silnik TRENT 800

Trent800-a1250012027Silnik_3Trent800_a2Widać 24 (26) łopatki wentylatora – zniszczeniu uległ stożek opływowy. Seen in the screenshot „…24(26) blades in clockwise rotation.”

)Trent 800W czerwonej ramce jest zaznaczona część pod 24 (26)łopatkami wentylatora, należy ja porównać z małym zdjęciem powyżej gdzie są równoległe dwie czerwone strzałki – na silniku (szczątek na miejscu katastrofy)  brakuje łopatek wewnątrz małego pierścienia – uszkodzone-wyrwane.

aktualizacja 2014-10-30 18:58 błędnie oceniłem część pokazaną na zdjęciach powyżej, są to wirniki z części wylotowej silnika TRENT892 – porównanie prawidłowej strony silnika na końcu wpisu.

Założenia do tezy zestrzelenia Boeinga 777-2H6/ER lot MH17:

  1. Dwa SU-25 Frogfoot – prędkość 970 km/h maksymalna wysokość operacyjna 7.500 m/maksymalna wysokość osiągnięta podczas testu lotniczego 14.600 m http://www.fliegerweb.com/militaer/flugzeuge/lexikon.php?show=lexikon-50
  2. Dwa SU-27UB Flanker C – para nr 45blue i 46blue, para 74blue i 75blue lub 39blue i 69blue – maksymalna prędkość na 11000 m – 2280 km/h / maksymalny pułap 17.700 -17.800 m – http://www.fliegerweb.com/militaer/flugzeuge/lexikon.php?show=lexikon-522 – posiadają bierny układ poszukiwania i śledzenia w podczerwieni sprzężony z dalmierzem laserowym OEŁS, który zapewnia zasięg wykrywania i zwalczania celów powietrznych do 70 km, w sytuacji gdy jest niewskazane lub niemożliwe użycie radaru.
  3. TEZA – przestrzelono też lewy silnik Boeing 777 lot MH17 (między innymi potwierdzają to widoczne na dalszych zdjęciach wzmocnienie z oderwanym kawałkiem osłony silnika i logo RR). (update 2014-09-08 12:15PM …prawy silnik)

Schowek02Zdjęcie samolotu: Andre Leitenberger, Los Angeles – International, 14 luty 2014

Powyżej przedstawiłem graficznie miejsce skąd pochodzi element silnika TRENT 800 instalowanego na Boeing 777-200ER, powiększyłem (pocisk BT działka GSh-301 lub GSh-30-2, miejsce na wzmocnieniu z wyraźnie widoczną przestrzeliną o średnicy 3-5 cm i samo wzmocnienie – z zdjęcia wykonanego przez Alexandra Kolyandr / The Wall Street Journal), gdybym miał z fabryki Rolls Royce dane techniczne i serwisowe tego elementu to mógłbym na podstawie grubości i rozstawu nitów określić na odległość wielkość przestrzeliny z dokładnością do mm. Musiałem sobie poradzić najprostszą metodą porównując inne elementy np. rośliny z fotografii (kukurydza z pola – miejsce upadku elementu osłony silnika) obok Petropavlivka współrzędne 48.135721, 38.537632. Ponieważ nie stać mnie na przelot na miejsce zdarzenia – kukurydza wszędzie jest prawie taka sama za wyjątkiem kukurydzy GMO – wynik na zdjęciu poniżej.P1020824Średnica klucza dokładnie 30 mm jak pocisk BT 30×165mm do działek  (GSh-301, GSh-30, GSh-6-30), łodyga kukurydzy jest prawie tej samej średnicy.IMG_0688_1Poprowadziłem dwie równoległe czerwone linie (przestrzelina – łodyga kukurydzy). Wykorzystałem zdjęcie Alexandra Kolyandr / The Wall Street Journal – July 25, 2014 8:45 p.m. ET z artykułu http://online.wsj.com/articles/after-flight-17-crash-agony-debris-and-heartbreak-in-ukraine-villages-1406335532. DSCF34821246487772_1Logotyp Rolls-Royce producenta silników serii TRENT 800, na samolocie Boeing 777 9M-MRD linii Malaysia Airlines w kolorze liter – blue jest naklejany od grudnia 2013 roku na lewej i prawej – przedniej części osłon obydwu silników. Linki do zdjęć z widocznymi logotypami http://www.airliners.net/photo/Malaysia-Airlines/Boeing-777-2H6-ER/2372626/L/ i http://www.airliners.net/photo/Malaysia-Airlines/Boeing-777-2H6-ER/2481314/L/.

NewStraitsTimes Malaysia- szczątki na pastwisku obok miejscowości Hrabove.

Video powyżej nie przedstawia zestrzelenia lotu MH17 – inna sylwetka i szczątki z tego samolotu spadły w jednym miejscu – 6 czerwca 2014 r. nad Słowiańsk zestrzelono na wysokości 4000 m An-30 lub AN-26 – samolot latał ponad 2 godziny filmując pozycję obrońców miasta – dyskusja na http://www.defence24.pl/news_ukrainski-samolot-zestrzelony-nad-slowianskiem-uzyty-nowy-rosyjski-system-przeciwlotniczy . Lot MH17 szczątki Boeinga 777 leżą na przestrzeni prawie 15 km2 (w okolicach miejscowości Petropavlivka, Rozsypne i Hrabove).map-3-full (2)

Nie zgadzam się z niektórymi konkluzjami zawartymi w zbiorczym artykule zamieszczonym na  http://wolna-polska.pl/wiadomosci/mh17-gaz-lupkowy-dr-irene-caesar-2014-08 cytat „….Niektóre karty pokładowe znaleziono na miejscu katastrofy. Były w całości, tzn. nie rozdarte na 2 części jak zwykle jest przy wchodzeniu na pokład samolotu. Ponadto, niektóre pokazywały datę 18 lipca – dzień po odlocie samolotu.” Fakt widziałem je na video w sieci (sam te informacje wtedy sprawdzałem w internecie) – poniżej screen zdjęcia, dokumentów i kart.a52Dwie karty przelotowe na lot MH0017 i MH0715 w paszporcie – wiem tylko o jednym takim przypadku – karta na lot MH0715 osoby widocznej na zdjęciu z Kuala Lumpur do Denpasar na wyspę Bali w Indonezji, przelot Boeingiem (9M-MRP) w dniu 18 lipca 2014 roku. Nowe paszporty często się zdarzają w sytuacji gdy ktoś np. leci pierwszy raz zagranicę, sam tak miałem raz przelot do Sztokholmu i kilka lat później nowy paszport wyjazd do Austrii. (No, ale cóż robić – teorie spiskowe są bardzo chętnie czytane). thymata-470-11Zdjęcie z wejściem do fatalnego lotu MH17 Flaga na miejscu i okienko się znalazło.  Poniżej informacja z flightradar24a53Podobnie w tej sprawie czytać między wierszami i analizować samodzielnie – nie sugerować się, każdy się myli lub celowo wprowadza w błąd, cytat z artykułu http://wolna-polska.pl/wiadomosci/mh17-syjo-nazi-cia-mi6-mosad-mivd-akt-terrorystyczny-ukrainie-fragmenty-2014-08Żeby ułatwić zastąpienie samolotu, numer pokładowy Lotu MH370 w marcu był 9M-MRO, zaś numer pokładowy lipcowego Lotu MH17 był 9M-MRD” proszę, vide powyżej wstawka z flightradar24 loty MH715 wykonywały samoloty o nr 9M-MRA, 9M-MRL, 9M-MRF, 9M-MRG, 9M-MRD, 9M-MRP……. itd i itd.

Też mogę się mylić i ten pasażer Crolla Regis faktycznie był/jest? agentem Mossadu? „Dutch part-time bartender at the popular AIR Amsterdam nightclub in the Netherlands…” – faktycznie pracował na część etatu w nocnym barze AIR Amsterdam http://www.air.nl/news/2014/07/goodbye-regis/1121/  – nie podoba mi się ten typ rozrywki – zdjęcia to tylko czubek góry lodowej – http://www.air.nl/photos/

Tak się chłopcy z Mossadu napracowali, zrzucili inne silniki samolotowe, przestrzelili z AK47? wzmocnienia okien kokpitu samolotu, rzucili wzmocnienie silnika w kukurydzę na polu w Petropavlivka – prawdopodobnie mieli do dyspozycji UFO. Proszę nie brać mi tego sarkazmu za złe, ale ja też widzę celowe mieszanie informacjami i zaciemnianie sytuacji.

Prawdziwy winowajca to GAZ ŁUPKOWY – chęć zysku za wszelką cenę, rząd w Kijowie mordujący swoich współobywateli w imię czyjego interesu – właścicieli koncernu SHELL zarządzających Burisma i swoim oligarchów przy władzy, bez winy nie jest też Janukowycz, który podpisał umowę na 50 lat eksploatacji? A cierpią setki tysięcy i miliony niewinnych ludzi, w efekcie zarabiają producenci broni i właściciele banków – resztę proszę sobie samemu dopowiedzieć.

Łupkowy sojusz Ukrainy z Shellem

qub, Reuters 24.01.2013 , aktualizacja: 24.01.2013 23:23

Prezydent Ukrainy Wiktor Janukowycz asystuje podpisywaniu umowy przez ministra Edwarda Stawickigo i szefa Royal Dutch Shell Petera Vosera

Prezydent Ukrainy Wiktor Janukowycz asystuje przy podpisywaniu umowy przez ministra Edwarda Stawickigo i szefa Royal Dutch Shell Petera Vosera (Fot. PASCAL LAUENER REUTERS). Umowę o wartości co najmniej 10 mld dol. na eksploatację złóż gazu z łupków podpisała w czwartek Ukraina z brytyjsko-holenderskim koncernem Shell. Oczywiście nie obyło się bez obecności Premiera Holandii Marka Rutte na zdjęciu poniżejukraina_umowa_shellŹródła: radiosvoboda.org, unian.ua Foto: zn.ua

Polecam zapoznanie się treścią tekstów w wersji niemieckiej i angielskiej w załączonej bibliografii. Bibliografia (wykorzystać translator – nie do wszystkiego):

  1. http://www.fliegerweb.com/militaer/flugzeuge/lexikon.php?show=lexikon-50
  2. http://www.fliegerweb.com/militaer/flugzeuge/lexikon.php?show=lexikon-522
  3. http://my.firedoglake.com/ohiogringo/2014/08/09/malaysian-press-ukrainian-fighter-jets-shot-down-flight-mh-17/
  4. http://theaviationist.com/2014/07/17/mh-17-shot-down/
  5. http://theaviationist.com/2014/07/21/su-27s-escorted-mh17/
  6. http://www.sott.net/article/283522-Clear-and-damning-guilt-Systematically-reconstructing-the-shoot-down-of-the-Malaysian-airliner
  7. http://pl.wikipedia.org/wiki/Su-27
  8. http://www.hudi.republika.pl/Su-25-2.htm
  9. http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,13293824,Lupkowy_sojusz_Ukrainy_z_Shellem.html

re1truth2 2014-08-17 18:32PM

aktualizacja 2014-09-03 11:19AM

Silnik TRENT800 – z wąwozu Hrabove i zakładów Rolls-Royce.

Trent800_1Trent800_2Trent800_3Trent800_4

re1truth2 2014-09-03 11:26AM

Reklamy

4 uwagi do wpisu “„Wzmocnienie silnika TRENT 800” potwierdza zestrzelenie Boeinga 777-2H6/ER lot MH17 Malaysia Airlines pociskami z małokalibrowego działka GSh-301.

  1. Simply desire to say your article is as amazing.
    The clarity for your post is simply spectacular and that i can think you are knowledgeable on this subject.
    Fine with your permission allow me to snatch your feed
    to keep up to date with coming near near post. Thank you 1,000,000 and please keep up the gratifying work.

    [Only pictures and video…]

    Lubię to

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s